PRODUCENT SPRZĘTU SPORTOWEGO · WYKONAWCA BOISK

Siłownie zewnętrzne

logo_TR
 
Pawilony Treningowe
Nowa kultura treningowa z ćwiczeniami na świeżym powietrzu. Trening połączony z biegiem, jazdą na rowerze i turystyką. Trening z dynamicznymi oraz statycznymi ćwiczeniami, indywidualny lub w grupach. Wesoło, zdrowo i prosto. Pawilon treningowy został opracowany dzięki wieloletniej pracy organizacji sportowych oraz duńskich projektantów. Dzięki bogatemu doświadczeniu stworzono wyjątkowe przyrządy do ćwiczeń. Nasze pawilony łączą w sobie nowoczesny i estetyczny wygląd z funkcjonalnością oraz trwałością. Solidna podstawa konstrukcji oraz wytrzymałe przyrządy posiadają dużą odporność na ścieranie oraz wandalizm. Są wytrzymałe oraz przyjazne dla ćwiczących. Wszystkie przyrządy są osłonięte. Dach służy jako ochrona przed deszczem i zabezpiecza przed szkodliwym oddziaływaniem promieni słonecznych. Każdy pawilon ma zestaw przyrządów treningowych, które ćwiczą ręce, nogi oraz  resztę ciała.
 
 
int_pawilony

INSTRUKCJE
Do każdego z przyrządów do ćwiczeń jest załączona prosta i łatwa instrukcja obsługi  wraz z obrazkami instruktażowymi. Wybrano 3 rodzaje ćwiczeń na każdy przyrząd  treningowy.

BEZPIECZNE PODŁOŻE
Pawilony treningowe posiadają podłoże o grubości 40 cm, amortyzujące upadek. Jest ono wykonane z atestowanego piasku i żwiru. Na podłożu można również zainstalować maty zabezpieczające (z zachowaniem  dostępu umożliwiającego kontrolę).

BEZPIECZEŃSTWO
Pawilony są zaprojektowane głównie dla dorosłych, lecz ze względu na dzieci każdy pawilon został zatwierdzony do użytku zgodnie z normą DS/EN 1176/1 dotyczącą bezpieczeństwa na placach zabaw.

SOLIDNOŚĆ
Pawilony zostały tak skonstruowane, aby były odporne na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych przez cały rok. Są bardzo trwałe i posiadają wysoką odporność na wandalizm. Części nośne zostały wykonane ze stali galwanizowanej,  zadaszenie z mocnej membrany poliestrowej, a uchwyty i ławeczki z europejskiego dębu.

WYMIARY
Średnica nakrycia: 385 cm
Wysokość od ziemi do górnej części: 310 cm.

Pawilony treningowe wzajemnie się uzupełniają i optymalne wyniki uzyskuje  się trenując we wszystkich trzech pawilonach. Dlatego zaleca się, aby ustawić  je wszystkie razem. Na przykład wzdłuż toru do biegania, na placu lub w innym odpowiednim miejscu.
 
PAWILON  TP1
 


1/1. KOŁO BALANSOWE
Solidne koło dębowe zamontowane na sprężynie. Na kole można ćwiczyć między innymi: równowagę, koordynację, wzmocnienie mięśni w okolicach kolan oraz ścięgien stopy.

1/2. ŁAWKA DO BRZUSZKÓW
Na solidnych deskach dębowych  trenuje się mięśnie brzucha. Podnóżek jest regulowany. Sprawnie wyćwiczone mięśnie brzucha oraz kręgosłupa zapobiegają schorzeniom kręgosłupa.

1/3. DRABINA
Uniwersalny przyrząd z wieloma możliwościami treningowym. Na przykład wzmacnianie mięśni, stawów biodrowych, mięśni brzucha, mięśni ramion i pleców. Również do ćwiczeń rozciągających.
 
PAWILON  TP2
 


2/1. STEPER
Dwa stepery na różnej wysokości używane są do treningu mięśni kończyn dolnych – pośladków, ud oraz łydek.

2/2. ŁAWKA DO ĆWICZEŃ MIĘŚNI KRĘGOSŁUPA
Leżąc na deskach dębowych ćwiczy się mięśnie kręgosłupa oraz jego odcinek lędźwiowy. Długość podpórki do stóp umożliwia korzystanie z urządzenia osobom zarówno niższym jak i wyższym.

2/3. KRZESŁO OBROTOWE
Trzymając się mocno rękami należy wykonywać obroty na siodełku obrotowym. Wbudowany regulowany hamulec powoduje, że obrót następuje przy właściwym oporze.

2/4. TRAPEZ
Wisząc swobodnie na obrotowym trapezie oprócz ćwiczeń rozciągających plecy oraz ciało ćwiczy się również odcinek biodrowy i poprawia koordynacyję. Zamiast trapezu można również zamontować stalową płytę obrotową z uchwytem nad głową. W ten sposób można ćwiczyć umiarkowane skręty ciała. Szczególnie zalecane dla osób starszych.
 
PAWILON  TP3
 


3/1. WAŁKI MASUJĄCE
Opierając się w pozycji siedzącej na wałkach można ćwiczyć zgięcia kolan przy jednoczesnym masażu kręgosłupa. Ćwiczenia te również rozluźniają mięśnie łydek oraz ud.

3/2. PODNOŚNIK PRĘTOWY
Podnośnik prętowy posiada ukryty amortyzator gazowy. Ramiona można podnosić lub używać ich jako podpórek podczas wykonywania ćwiczeń.

3/3. NARCIARSKI SERFER
Stojąc na zabezpieczonym sprężyną wózku można ćwiczyć ruchy narciarskie oraz surfingowe. Doskonały trening zarówno dla starszych osób jak i dzieci.

3/4. KOŁO
Trzymając się kolistego uchwytu można świetnie ćwiczyć ruchy rzutowe. Koło można również kręcić obydwoma rękami. Przy pomocy wbudowanego hamulca można regulować opór.
 

Instrukcje użytkowania i rysunki siłowni

 
 
Kontakt
Sport Grupa Sp. z o.o
ul. Dźwigowa 24
05-300 Mińsk Mazowiecki
tel. +48 25 758 82 31
fax.+48 25 758 17 15
info@sportgrupa.pl
Ta strona używa COOKIES

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK. zamknij